شوحی های جالب و خنده دار شبکه های اجتماعی 2 آبان 1393 <
انجمن ســـان فعال شد***عضویت رایگان در انجمن ســـان راستگو باش و صادق بودن ریا ندارد


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : جمعه 2 آبان 1393
بازدید : 1102
نویسنده : مدیر

شوحی های جالب و خنده دار شبکه های اجتماعی 2 آبان 1393

جدیدترین اس ام اس های طنز، لطیفه های بامزه، جوک های باحال و سرکاری

جدیدترین اس ام اس های طنز، لطیفه های بامزه، جوک های باحال و سرکاری

1- الان از اونی که پرچم ژاپن رو طراحی کرده هم بی حوصله ترم.


Doostiha.IR
2- اصن شهرداری باید یه سری آدم استخدام کنه، شونه باشن واسه حال بد بقیه، هر وقت داغون بودی بری بغلشون.
Doostiha.IR
3- دیدین تو فیلما بچه تو خواب جیغ می زنه پدر و مادرش می رن بغلش می کنن؟ من یه بار تو جواب جیغ زدم بابام یه لگدی تو شیکمم زد که دیگه چند ساله نتونستم جیغ بزنم. فکر کنم جیغدونم پاره شده.
Doostiha.IR
4- یکی از شکست های زندگی مربوط به وقتیه که میام خونه و می بینم بوی قورمه سبزی از خونه ما نبوده.
Doostiha.IR
5- «…من؟ … نه پشت سریت» شیرین ترین دیالوگ کلاس موقع درس پرسیدن که از معلم می شنیدی.
Doostiha.IR
6- چه خوبه که مجبور نیستیم برای غذا خوردن بریم شکار؛ چون من اصلا نمی دونم پیتزاها کجا زندگی می کنن.
Doostiha.IR
7- بیشتر تنفر من از عصر جمعه به خاطر اینه که لامصب نویدبخش صبح شنبه ست.
Doostiha.IR
8- پیراهن پاره مد شد، شلواره پاره مد شد، کلاه پاره مد شد، نمی دونم چرا این جوراب سوراخ مد نمی شه که ما ازش زیاد داریم؟
Doostiha.IR
9- هوا یه جوریه انگار ورزش داشتیم هوا بد بوده مونیدم تو کلاس، زنگ بعدم ریاضی داریم.
Doostiha.IR
10- آدم نون خشک بزنه تو آب بخوره ولی دلش خوش باشه.
Doostiha.IR
11- یه روز یه ایرانی رو مجبور کردن سرش به کار خودش باشه، مرد!
Doostiha.IR
12- همه مردم معتقدن زندگی شخصی شون به کسی ربطی نداره ولی هیچ کس اعتقادی به این نداره که زندگی بقیه ربطی به اون نداره.
Doostiha.IR
13- همش میگن تو چرا اینقدر چاقی
بابا من چاق نیستم فقط واضح تر از شما دیده میشم!
رزولوشنم بالاتره! همین. کیفیت اتفاقی نیست که آخه.
Doostiha.IR
14- هوا هم فیلتر شده؟
از گرمای تابستون پریدیم توی سرمای زمستون؛ هوای دو نفره چی شد این وسط؟
Doostiha.IR
15- دلم واسه اون پسری می سوزه که شب عروسی عشقش قاطی کرد رفت دم تالار عروسی ولی نرفت تو که عروسی رو به هم بزنه، صبر کرد وقتی عروس اومد بیرون با خشم رفت جلو، تور صورت عروس رو برداشت
دید اصن اون نیست
اسکل تالارو اشتباه اومده بود
فامیلای دامادم گرفتن مثه سگ زدنش
Doostiha.IR
16- طرف برای تولد زنش iPhone 6 خریده. زنه میگه: وااای عزیزم پولشو از کجا آوردی؟
مرده میگه: تو مسابقه دو برنده شدم.
زنه: وای گلم چه رمانتیک. تو بهترینی، چندتا شرکت کننده داشت؟
مرده: سه تا، من و صاحب گوشی و پلیس!
Doostiha.IR
17- الان یه طوری شده اونایی که چکمه خریدن بیشتر از کشاورزا، چشم و امیدشون به آسمونه
Doostiha.IR
18- ملت یه پاشون آنتالیاست یه پاشون جزایر قناری؛ اونوقت من دوتا پامو کردم تو یکی از پاچه های شلوارم دارم الکی می خندم.
Doostiha.IR
19- کبوتر با کبوتر چیپس با ماست
Doostiha.IR
20- هر که درکش بیشتر دردش بیشتر
Doostiha.IR
21- اگه خیلی دلتون گرفته
اگه کسی رو ندارین که درکتون کنه…
اگه تنهایی و بی پولی داره خفتون میکنه…
ما شما را به چالش ریختن یک سطل خاک بر سر دعوت می کنیم؛ همین!
Doostiha.IR
22- رفتم سر یخچال گفتم مامان این شیره فاسد شده بندازمش دور؟ گفت نه بذار بابات بخوره حرومه نشه؛
روابط بسیار زیبایی دارن اینا، منم حاصل عشقشونم
Doostiha.IR
23- مسیج اشتباهی برام اومد بدین شرح که:
رسیدی پاریس خبر بده، جلسه هیات مدیره هم فرداست
حالا من داشتم باب اسفنجی می دیدم
Doostiha.IR
24- بعضی آدما یه دوره ای در کنارت هستن
بعد از اون از کنارت به روی اعصابت نقل مکان میکنن
Doostiha.IR
25- چاقو، برو بچه دماغو
حقته حقته قورباغه هم قدته، فردا روز عقدته
قهر قهر قهر تا روز قیامت
دوچرخه، سیبیل بابات می چرخه
آشتی، آشتی آشتی فردا می ریم تو کشتی
یادش بخیر! چقدر اسکول بودیم
Doostiha.IR
26- یه بار کلاس اول دبستان بغل دستیم بهم گفت:
مسخره…
منم گفتم: اسم بابات اصغره…
آقا این دیگه تا آخر سال گیر داده بود که تو اسم بابای منو از کجا میدونی
Doostiha.IR
27- یارو تو مترو داشت جوراب زنونه می فروخت، بهم گفت: یه دونه بخر
گفتم: من مجردم، زن ندارم
گفت: بخر بکش رو سرت برو دزدی
Doostiha.IR
28- نسل بعدی که می میرن، عکسی که کنارش روبان مشکی می زنن سلفی با گوشی تو آینه هست
Doostiha.IR
29- من اولش خیلی خوش تیپ و خوشگل بودم…
اما نامردا تو بیمارستان عوضم کردن
می فهمی؟ عوض شدم.

Doostiha.IR

30- خانمه پشت فرمون بود، چراغ سبز شد نرفت.
زرد شد نرفت ! قرمز شد نرفت!
افسر رفت پهلوش گفت خانوم شرمنده ما همین 3 رنگ و بیشتر نداریم پسندتون نشد؟

Doostiha.IR

31- کاشکی میشُد با وسایلم صحبت کنم و
براشون توضیح بدم که من خیلی خسته ام …
خودشون رعایت کنن و پخش و پَلا نشن!!!

Doostiha.IR

32- بعضــیا انگار خدا تو صداشون کدئــین تزریق کرده
با آدم که حرف میــزنن دردت تســکین پیــدا میکنه
حالا هر کی درد داره
خیــلی منظم تو صف وایسه باش حرف بزنم

Doostiha.IR

33- به عمم میگم نظرت چیه در مورد عمه بودنت؟!!
زل زد تو چشام و گفت: خیلی بی شعوری.

Doostiha.IR

34- من تو کار این پشه ها موندم اگه یه نقطه اندازه مورچه رو توریه پنجره پیدا کنن هزارتاشون میان داخل امان از اون موقعی که بخوایم بیرونشون کنیم همه پنجره ها رو باز کنیم با زم به شیشه میخورن

Doostiha.IR

35- تو فیسبوک دختره پست گذاشته بود
شمارتون را بزارید واسه نماز و سحری بیدارتون کنم؛
یکی از پسرا کامنت گذاشته بود :
شماره حساب میدم پول واریز کنی SMS میاد.
واسم بیدار میشم!!!
خلاقیتش تو حلقم

Doostiha.IR

36- خدارو شکر خدارو شکر من اصلا مشکل پولی ندارم
چون اصلا پولی ندارم که مشکلشو داشته باشم…

Doostiha.IR

37- امروز داشتم کتاب میخوندم یه جمله خیلی قشنگ توش دیدم…
خواستم لایک بزنم که یهو یادم افتاد کتاب نه فیسبوک…

Doostiha.IR

38- داشتم خواب میدیدم یهو موبایلم آلارم داد!
قطعش کردم باز خوابیدم،
یارو تو خواب گفت کی بود؟ گفتم هیچکی بابا آلارم بود!

Doostiha.IR

39- یه ماشین لوکس شاسی بلند دیدم که سانروفشو باز کرده بود،
و 2 تا بچه سرشونو آورده بودن بیرون مث چی حال میکردن،
یاد بچگی های خودم افتادم همچنین حسی رو پشت وانت تجربه میکردیم

Doostiha.IR

40- معلم به دانش آموز: چرا درست رو نخوندی؟
دانش آموز: برا اینکه شما منو کتک بزنید و بچه ها عبرت بگیرن و درس بخونن

Doostiha.IR

41- ﻣﻮﺭﺩ ﺩﺍﺷﺘﯿﻢ ﭘﺴﺮﻩ ﺭﻓﺘﻪ ﺗﻮ ﺧﯿﺎﺑﻮﻥ ﺑﺎ ﻣﺎﺷﯿﻦ ﻣﺮﺩﻡ ﻋﮑﺲ ﺍﻧﺪﺍﺧﺘﻪ
ﻧﻮﺷﺘﻪ:  ﻣﻨﻮ ﻣﺎﺷﯿﻨﻪ ﺟﺪﯾﺪﻡ یهویی!…
ﻣﺎﺷﯿﻦ ﺩﺯﺩﯼ ﺩﺭ ﺍﻭﻣﺪﻩ ﺑﻨﺪﻩ ﺧﺪﺍ ﺍﻻﻥ ﺯﻧﺪﺍﻧﻪ..

Doostiha.IR

42- آقا ما یه بار میخواستیم حس خرپولی بهمون دست بده.
عین تو فیلما یه ده تومنی به تاکسی دادیم گفتیم بقیه اش مال خودت از ماشین پیاده شدیم.
راننده ی عزیز لطف کرد زد تو ذوقمون گفت: آقا کجا؟ کرایه تون 11 تومنه

Doostiha.IR

43- پسره ﻗﯿﺎﻓﺶ ﺑﺎ ﺩﻓﺘﺮﭼﻪ ﺑﯿﻤﻪ 90 ﻣﯿﻠﯿﻮﻥ ﺧﺮج ﺩﺍﺭﻩ،
ﻧﯿﻤﺮﺧﺶ ﺷﺒﻴﻪ ﻭﺍﺷﺮ ﺳﺮﺳﻴﻠﻨﺪﺭ ﻭﺍﻧﺖ ﭘﻴﻜﺎﻧﻪ،
ﻫﯿﮑﻠﺶ ﻣﺜﻞ ﻣﺘﮑﺎ ﻟﻮﻟﻪ ﺍﯼ؛ ﺍﻭﻧﻮﻗﺖ پست ﮔﺬﺍﺷﺘﻪ:
ﻛﺴﻰ ﺭﺍ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺭﻡ ﻛﻪ ﻗﺒﻞ
ﺍﺯ ﺍﻳﻨﻜﻪ ﻇﺎﻫﺮ ﺯﻳﺒﺎ ﻭ ﻓﺮﻳﺒﻨﺪﻩ ﺍﻡ ﺭﺍ ﺑﺨﻮﺍﻫﺪ
ﻗﻠﺐ ﺷﻜﻨﻨﺪﻩ ﺍﻡ ﺭﺍ ﺩﺭﻳﺎﺑﺪ،
آﻧﻮﻗﺖ ﻇﺎﻫﺮ ﺯﻳﺒﺎﻳﻢ ﻛﻪ ﻫﻴﭻ ﺩﻧﻴﺎ
ﺭﺍ ﺑﻪ ﺯﻳﺮ ﮔﺎﻣﻬﺎﻳﺶ ﺧﻮﺍﻫﻢ ﺭﻳﺨﺖ…
ﻳﻌﻨﻰ ﺍﮔﻪ ﻣﻦ ﺍﻳﻦ ﺍﻋﺘﻤﺎﺩ ﺑﻪ ﻧﻔﺲ ﺭﻭ ﺩﺍﺷﺘﻤﺎاااا
ﺑﺎ ﻣﮕﺲ ﻛﺶ ﺑﻪ ﺍﺳﺮﺍﻳﻴﻞ ﺣﻤﻠﻪ ﻣﻴﻜﺮﺩﻡ!




:: موضوعات مرتبط: طنز , جوک , ,
:: برچسب‌ها: SMS سرکاری اس ام اس خنده دار جوک های باحال و سرکاری جوک های جدید جوک های شبکه های اجتماعی شوخی های خنده دار شوخی های شبکه های اجتماعی لطیفه های باحال لطیفه های جدید 2 آبان 93 پیامک های باحال پیامک های بامزه پیامک های خنده دار 2 آبان 1393 پیامک های سرکاری ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:


مجله خبری سان

RSS

Powered By
3Un.Ir
hit counter script
cache01last1480535323